Iris Mahieu

Office Manager

“Zorg ervoor dat privé en werk in balans is, dan blijf je zelf ook in balans.”

Iris heeft na een aantal secretariële banen als assistent personeelszaken o.a. bij Oilily en thuiszorg Zaanstreek/Waterland gewerkt. Met een ‘pauze’ van 12 jaar, om haar volledig te richten op de verzorging van haar 3 kinderen, is zij later weer aan de slag gegaan als assistent makelaar. Nu maakt Iris alweer ruim 6,5 jaar onderdeel uit van het team bij van Altena & de Jongh.

In april 2014 kwam zij in dienst bij Van Altena & de Jongh. Ze begon met vervanging voor 4 uur (!) per week en inmiddels werkt zij 28 uur per week. Per toeval kwam zij hier terecht en het klikte gelijk. De werkdagen van Iris zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdagochtend.

Als medewerkers op de afdeling planning beheren zij (Iris, Marleen en Christel) de agenda’s van de bedrijfsartsen. Maar er zijn veel meer werkzaamheden zoals het uitnodigen van medewerkers voor het spreekuur, offertes maken, het organiseren van klantendagen, ziekmeldingen verwerken, PMO’s en keuringen begeleiden en een groot administratief deel. Het contact met de klanten en het ‘allround’ bezig zijn, vindt Iris het leukste.

Van Altena & de Jongh heeft een relatief klein team en Iris heeft het hier binnen erg naar haar zin! Een aantal keer per jaar hebben we een uitje met de collega’s en dat is erg goed voor de teamspirit. De sfeer op kantoor is heel open, we zijn allemaal heel verschillend en dat maakt het ontzettend leuk. Qua visie en werk staan onze neuzen dezelfde kant op waardoor wij veel kwaliteit en maatwerk kunnen leveren.

Iris houdt van de natuur, lekker eten, veel bewegen en op vakantie gaan.

 

 

bedrijfsartsen

Maakt gezond werken mogelijk… nu én in de toekomst!